دانلود رمان قلعه حیوانات از جورج اورول با فرمت های PDF ، Apk و ePub

تصویر رمان قلعه حیوانات pdf,apk

دانلود رمان قلعه حیوانات برای اندروید، آیفون، آی او اس، پی دی اف و برای کامپیوتر در ادامه مطلب

خلاصه رمان قلعه حیوانات

مزرعه حیوانات (به انگلیسی: Animal Farm) که در ایران به نام قلعه حیوانات نیز شناخته شده‌است، رمانی پاد آرمان‌ شهری به زبان انگلیسی و نوشتهٔ جورج اورول است. این رمان در طول جنگ جهانی دوم نوشته و در سال ۱۹۴۵ میلادی در انگلستان منتشر شد، ولی در اواخر دههٔ ۱۹۵۰ میلادی به شهرت رسید. این رمان دربارهٔ گروهی از حیوانات است که صاحب مزرعه (آقای جونز) را از مزرعه اش فراری می‌دهند و خود ادارهٔ مزرعه را به دست می‌گیرند. رهبری این جنبش را گروهی از خوک‌ها به‌دست دارند، ولی پس از مدتی این گروه جدید نیز به رهبری خوکی به نام ناپلئون همچون آقای جونز به بهره کشی از حیوانات مزرعه می‌پردازند و هرگونه مخالفتی را سرکوب می‌کنند.

جورج اورول که در جریان جنگ داخلی اسپانیا با سیاست‌های حکومت سوسیالیستی شوروی آشنا شده بود و در ضمن از پاکسازیهای خشونت آمیز دوران استالین خشمگین بود، با نگارش این رمان استبداد طبقه حاکم شوروی به سختی انتقاد کرد. در این رمان، انقلاب حیوانات مزرعه نماد انقلاب کارگری برضد نظام سرمایه داری است.

  • نام رمان: قلعه حیوانات
  • نویسنده: جورج اورول
  • تعداد صفحات: 234

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


 

دانلود با فرمت کتاب Pdf


..توجه: لطفا در صورتی که این رمان دارای محتوای غیر اخلاقی بوده و یا شما صاحب این اثر بوده و از پخش آن رضایت ندارید، لطفا از طریق کامنت همین پست ما رو مطلع کنید. با تشکر

بیشتر بخوانید

دانلود رمان قصاص PDF، Apk و ePub

دانلود رمان قرعه به نام سه نفر PDF، Apk و ePub

دانلود رمان ثریا در اغما PDF، Apk و ePub

دانلود رمان ثمره انتظار PDF، Apk و ePub

دانلود رمان کابوس رویاهام PDF ، Apk و ePub

دانلود رمان کابوس رویاهام PDF ، Apk و ePub