دانلود رمان قصاص از سارگل با فرمت های PDF ، Apk و ePub

دانلود رمان قصاص نوشته سارگل برای اندروید، آیفون، آی او اس، پی دی اف و برای کامپیوتر در ادامه مطلب

خلاصه رمان قصاص

شاید برای همه پیش اومده باشه که میون روزمرگی ها، جایی بین مشکلات کوچک و بزرگ اتفاقی رخ بده که حتی فکرش رو هم نمی کردی. یا خوب، یا بد! اتفاق خوب در آینده میشه یه خاطره ی خوب و برات یه لبخند روی لبت یادگار میذاره. اما اتفاق بد میشه یه زخم روی قلبت که بهت یک درد رو هدیه میده، یه درد عمیق که هر بار با تازه شدنش نفست رو بند میاره. درست زمانی که فکرش رو نمی کردم اتفاقی برام افتاد که تمام زندگیم دست خوش تغییرات شد.

اتفاقی که آرامش رو از بین برد و طوفان به پا کرد. گرد این طوفان چشم من رو کور کرد و وقتی پلک هام رو باز کردم دور گردنم طنابی رو حس کردم که هر لحظه بیشتر فشرده میشد و قصد خفه کردنم رو داشت . صندلی از زیر پاهام لغزید و من موندم و دنیایی از تاریکی. نمی تونستم تبرئه بشم چون حکمم صادر شده بود : قصاص!

  • نام رمان: قصاص
  • نویسنده: سارگل
  • تعداد صفحات: 1700
  • ژانر: عاشقانه

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


 

دانلود با فرمت کتاب Pdf


.توجه: لطفا در صورتی که این رمان دارای محتوای غیر اخلاقی بوده و یا شما صاحب این اثر بوده و از پخش آن رضایت ندارید، لطفا از طریق کامنت همین پست ما رو مطلع کنید. با تشکر

بیشتر بخوانید

دانلود رمان قلعه حیوانات PDF، Apk و ePub

دانلود رمان قرعه به نام سه نفر PDF، Apk و ePub

دانلود رمان ثریا در اغما PDF، Apk و ePub

دانلود رمان ثمره انتظار PDF، Apk و ePub

دانلود رمان کابوس رویاهام PDF ، Apk و ePub