دانلود رمان کابوس شب از افسانه شهریار و آیما حمیدی با فرمت های pdf ، apk و ePub برای اندروید، پی دی اف، برای کامپیوتر و آیفون

دانلود رمان کابوس شب در ادامه مطلب...

قسمتی از رمان کابوس شب

زندگیتو نابود میکنم. میشم کابوس شبات. دنیارو جهنم میکنم و تورو تو آتیش نفرتم میسوزونم. داغ یه ثانیه خوشبختی رو به دلت میذارم. عوضیه پست. حتی شرمم میشه بگم اون اشغال پدرمهشرمم میشه بگم از خانواده تهرانی ام. انتقام گریه های مامانمو از تک تکشون میگیرم. اووف بازم حواسم رفت پی اون نکبت. لعنتی این چراغ چرا سبز نمیشه. صدای این آهنگم تو مغزمه آهنگ مورد علاقمه اما اصلا الان حوصلشو ندارم. داشتم میپیچیدم توی کوچه ی خونه ی ارشام که خوردم به یه چیزی اصلا حواسم نبود به چی خوردم گنگ بود. لعنت به من امروز از همه جا داره بدبختی میباره واسم. به خودم اومدم دیدم یکی داره میکوبه به شیشه ماشین سرمو بلند کردم که دیدم یه دختره. وای من با این تصادف کردم…

  • نام رمان: کابوس شب
  • نویسنده: افسانه شهریار و آیما حمیدی
  • تعداد صفحات: 1340

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


دانلود با فرمت کتاب Pdf


توجه: لطفا در صورتی که این رمان دارای محتوای غیر اخلاقی بوده و یا شما صاحب این اثر بوده و از پخش آن رضایت ندارید، لطفا از طریق کامنت همین پست ما رو مطلع کنید. با تشکر

رمان های بیشتر

دانلود رمان به سبزی دست های تو PDF، Apk و ePub

دانلود رمان صاعقه PDF، Apk و ePub

دانلود رمان پلاک پنهان PDF، Apk و ePub

دانلود رمان طواف و عشق PDF، Apk و ePub

دانلود رمان لانه ویرانی PDF، Apk و ePub

دانلود رمان مردی میشناسم PDF، Apk و ePub