دانلود رمان قلاده تباهی از آوا با فرمت های pdf ، apk و ePub برای اندروید، پی دی اف، برای کامپیوتر و آیفون

دانلود رمان قلاده تباهی در ادامه مطلب...

خلاصه رمان قلاده تباهی

سر و صدای زهرا اومد و بعد از چند لحظه خودشو توی بغلم انداخت
- کجا بودی زیبا؟ رعد و برق زد

موهای بورشو ناز کردم و گفتم
- آی آی دروغ نداشتیما! نزدیک خونه بودم هیچ رعد و برقی نبود

زهرا با قیافه مظلومی گفت
- خوب من میترسم.نمیشه شبا زودتر بیای؟

دستای کوچیکشو گرفتم و توی خونه بردم
- البته که میشه.دوستت چی شد؟ رفت؟

زهرا با بغض گفت…

  • نام رمان: قلاده تباهی
  • نویسنده: آوا
  • تعداد صفحات: 424

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


دانلود با فرمت کتاب Pdf


لینک رمان به درخواست نویسنده رمان حذف گردید

.

رمان های بیشتر

دانلود رمان تازیانه و عشق PDF، Apk و ePub

دانلود رمان تا تباهی PDF، Apk و ePub

دانلود رمان لب عسلی PDF، Apk و ePub

دانلود رمان لکسوز PDF، Apk و ePub

دانلود رمان همسایه من PDF، Apk و ePub

دانلود رمان پس از تو PDF، Apk و ePub