دانلود رمان رحم اجاره ای از مریم کلانتری با فرمت های PDF ، Apk و ePub

دانلود رمان رحم اجاره ای برای اندروید، آیفون، آی او اس، پی دی اف و برای کامپیوتر در ادامه مطلب

خلاصه رمان رحم اجاره ای

یه روز سرد زمستون بود. هوا به شدت گرفته، ابرا یه جوری تو خودشون بودن که انگار با آدم دعوا داشتن یا البته شاید من اینطوری فکر میکردم. قدم زنان از اون کوچه دور شدم کوچه ای با تمام خاطرات کودکیم خونه ای که توش بزرگ شده بودم. تموم شخصیت های الانم تو همون خونه شکل گرفته بود. چطوری تونستن باهام اینکارو کنن من الان دیگه چیزی واسه از دست دادن نداشتم. قدم به قدم این کوچه واسم خاطره بود انگار داشتم رو خاطراتم پا میذاشتم، اید میرفتم. باید خودمو قانع میکردم که دیگه از اون خاطرات فقط همین قدم زدن تو این کوچه واسم مونده، درخت بید مجنون هم مثل من کمر خمیده تر از همیشه به نظر میرسید.

  • نام رمان: رحم اجاره ای
  • نویسنده: مریم کلانتری
  • تعداد صفحات: 204

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


 

دانلود با فرمت کتاب Pdf


..توجه: لطفا در صورتی که این رمان دارای محتوای غیر اخلاقی بوده و یا شما صاحب این اثر بوده و از پخش آن رضایت ندارید، لطفا از طریق کامنت همین پست ما رو مطلع کنید. با تشکر

بیشتر بخوانید

دانلود رمان قصاص و تقاص PDF، Apk و ePub

دانلود رمان بر باد رفته PDF، Apk و ePub

دانلود رمان بگذار پناهت باشم PDF، Apk و ePub

دانلود رمان تو هنوز اینجایی PDF ، Apk و ePub