دانلود رمان من پیش از تو از جوجو مویز با فرمت های pdf ، apk و ePub برای اندروید، پی دی اف، برای کامپیوتر و آیفون

دانلود رمان من پیش از تو از جوجو مویز در ادامه مطلب...

درباره رمان من پیش از تو

کتابی که پیش رو دارید یک رمان عاشقانه در سبکی متفاوت است.

عشقی ورای عشق‌های زمینی و داستانی که اگرچه عشق موضوع اصلی آن است اما عاشقانه نیست.

آغاز داستان، با تصادف ویل ترینر، جوانی موفق و از خاتواده‌ای ثروتمند است؛ ویل، جوانی پرهیجان، فعال و سرزنده است. وی، به علت وضعیت مالی خوب و شخصیتش، در تمام زندگی‌اش هر چه که می‌خواسته را به دست آورده است.

پیامد سنگینی که این تصادف به دنبال خود دارد، از کار افتادگی تمام بدن ویل است و این برای جوانی با روحیه‌ی وی بسیار سخت است.

ادامه داستان سال ۲۰۰۹ را روایت می‌کند؛ لوئیزا کلارک دختری آرام، بی حاشیه و بی هدف که به خاطر تعطیلی کافه‌ای که در آن کار می‌کرد و مشکلات مالی، به دنبال کار می‌گردد و دست اقبال است که وی را به عنوان پرستار به عمارت ترینر هدایت می‌کند.

کارهای لوئیزا، ظاهر ساده‌ای دارند؛ نگه‌داری از بیماری که از انجام کارهای شخصی‌اش عاجز شده است؛ اما وظیفه اصلی وی، تلاش برای حفظ روحیه ویل است. لوئیزا در ابتدا راهکاری برای حل این موضوع ندارد اما…​

  • نام رمان: من پیش از تو
  • نویسنده: جوجو مویز
  • تعداد صفحات: 500
  • مترجم: مهدی صائمی

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


دانلود با فرمت کتاب Pdf پارت اول

دانلود با فرمت کتاب Pdf پارت دوم


توجه: لطفا در صورتی که این رمان دارای محتوای غیر اخلاقی بوده و یا شما صاحب این اثر بوده و از پخش آن رضایت ندارید، لطفا از طریق کامنت همین پست ما رو مطلع کنید. با تشکر

رمان های بیشتر

دانلود رمان طلوع از مغرب

دانلود رمان در چشم من طلوع کن

دانلود رمان بانوی قصه

دانلود رمان آتش دل

دانلود رمان داری میری

دانلود رمان دانشجوی من