دانلود رمان در چشم من طلوع کن از اعظم طیاری با فرمت های pdf ، apk و ePub برای اندروید، پی دی اف، برای کامپیوتر و آیفون

دانلود رمان در چشم من طلوع کن از اعظم طیاری در ادامه مطلب...

خلاصه رمان در چشم من طلوع کن

غزاله زنی زیبا که با همسر و فرزند کوچکش در کرمان زندگی میکند برای عروسی خواهر شوهر برای اولین بار به تنهایی راهی شیراز میشود ولی با توطئه یک قاچاقچی، مواد مخدر جاسازی شده در وسایل او توسط پلیس کشف و او به زندان می افتد با این که در تمام مراحل بازجویی که توسط سروان کیان زاد مهر، غزاله به بیگناهی خود اصرار میورزد ولی بازجو بدون دلیل نمیتواند او را آزاد کند و غزاله به زندان میافتد و شوهرش پس از مدتی با تحریک خانواده اش او را طلاق میدهد و مادر غزاله از غصه دخترش میمرد و غزاله دچار افسرگی و بیماری های روحی وجسمانی شدید میشود و وقتی توسط بازجویش کیان زادمهر برای تحویل به کرمان میرود توسط قاچاقچیان مواد مخدر که قصد به گروگان گرفتن کیان زادمهر را داشتند ربوده میشود و مورد آزار و اذیت قرار میگرد ولی بلاخره با زرنگی کیان میتوانند از دست قاچاقچیان فرار کنند و….

  • نام رمان: در چشم من طلوع کن
  • نویسنده: اعظم طیاری
  • تعداد صفحات: 298

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


دانلود با فرمت کتاب Pdf


توجه: لطفا در صورتی که این رمان دارای محتوای غیر اخلاقی بوده و یا شما صاحب این اثر بوده و از پخش آن رضایت ندارید، لطفا از طریق کامنت همین پست ما رو مطلع کنید. با تشکر

رمان های بیشتر

دانلود رمان طلوع از مغرب

دانلود رمان بانوی قصه

دانلود رمان آتش دل

دانلود رمان داری میری

دانلود رمان دانشجوی من

دانلود رمان من پیش از تو