دانلود رمان کنت نعنایی از مریم مولایی با فرمت های PDF ، Apk و ePub

دانلود رمان کنت نعنایی با فرمت های PDF ، Apk و ePub

خلاصه رمان کنت نعنایی

شایدنگاه اولت که پرغرور بود مرا به دام انداخت،
یا شاید نگاه عاشقانه ات مرا ازخود بیخودکرد، فقط می دانم! من اسیر چشمان سیاه تو شدم. تو چه؟مرا دوست داری؟ یا فقط بازیچه ای برای هوسهایت هستم. یا شاید هم این آدمیان هستن که نمی گذارن این من عاشق به تویی معشوق برسم. نمی دانم ولی تو بمان من لطیفم، شکننده ام کمکم کن. نگذار بازی هایی این زمانه مرا تا مرز نابودی ببرند و احساساتم را به آتش بکشن.
بعضی ازشعرها و جملات داستان که ستاره دار هستن متعلق به خوده نویسنده است.

  • نام رمان: کنت نعنایی
  • نویسنده: مریم مولایی
  • تعداد صفحات: 502

دانلود برای اندروید Apk


دانلود برای آیفون ios


 

دانلود با فرمت کتاب Pdf


.توجه: لطفا در صورتی که این رمان دارای محتوای غیر اخلاقی بوده و یا شما صاحب این اثر بوده و از پخش آن رضایت ندارید، لطفا از طریق کامنت همین پست ما رو مطلع کنید. با تشکر

رمان های بیشتر

دانلود رمان خدمتکار اجباری

دانلود رمان به من بگو لیلی

دانلود رمان مومیایی

دانلود رمان کفش قرمز

دانلود رمان تب دلهره

دانلود رمان تب آغوش سرد